Hej och välkomna!

Jag heter Sofie Erlandsson och har en shetlandsponny som heter Junibackens Rasmus " Rasmus ". Det är han hela bloggen handlar om. Men 20 % av bloggen handlar också om när jag rider på ridskolan om vad jag gör där. Rasmus är en linfux. Alltså en fux med cream färgad man och svans. Han är ca 106 cm hög och är en valack. Född 1999 ( 13 år ). Han är ingen lullig skogsmulle utan gillar att hålla igång och löshoppar riktigt bra! Han har hoppat en liten oxer på 80 cm här hemma med marginal över! Har hoppat 60 cm med mig på ryggen. Han går även i form när man rider honom i skritt och lite trav. Han är en ponny som alla kan rida!
 
 
Fortsätt att läsa bloggen!
 
// Sofie och Rasmus
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0