Putsa putsa putsa..

Sitter och putsar mitt svarta aachen träns. Maja ska tävla med det imorgon. Ska gå upp halv 7 så jag kommer ha mycket tid på mig då jag ska fixa ett träns och knoppa hela Filips man. Maja startar 9.20 och hon måste rida fram minst 20-30 min innan. Inte för länge då han ska hoppa senare på dagen. Får säkert fixa några knoppar imellan. Han måste ju vara jätte fin ponnyn när han ska tävla. Maja är den enda som ska tävla Filip vilket är lite tur. Jag ska iaf agera hästskötare och gå banan med Maja och lite så. Är faktiskt riktigt taggad! Ska även ta massa bilder på Maja och Filip när hon rider. Det lovar jag. Men jag hör av mig imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0