Rasmus 17/11

Skulle longera och tömköra Rasmus idag men det blev inte riktigt så. Började att longera och det gick bra men när jag skullelongera över bommarna så fick han lite panik så jag försökte några gånger men jag vile inte att han skulle bli rädd för det så jag sprang och hoppade över en oxer 3 gånger sen tog jag och hoppade upp på honom. Sen travade han mot stalldörren och bockade 3 gånger. Och jag hade INGENTING att hålla mig i xD så jag var jättenära att ramla av men höll mig kvar. Ikväll ska jag ut och putsa Rasmus träns. Han har 3 träns! Ett mörktbrunt pullarträns med rosa strasspanband och lite stass på nosgrimman. Ett Acchen träns med 5-8 cm tjock noggrimma och vitt strass pannband och sen ett brunt träns med några stenar i pannbandet. Kommer lägga upp bilder på dem ikväll. Här kommer lite bilder jag tog idag!

Kommentarer
Postat av: Lina Ericson Stahlin

Riktigt fin blogg! Rasmus är ju hur söt som helst ^^
Om du vill kan jag hjälpa dej med header och design?! Om du är intresserad är det bara att mejla mig på [email protected]!
Kram

2012-11-17 @ 18:14:54
URL: http://ericsonstahlin.blogg.se
Postat av: Lina Ericson Stahlin

Sv: Haha tack :D
Nä det är helt gratis! Gör så att du mejlar mig om du är intresserad ;)

2012-11-17 @ 18:29:20
URL: http://ericsonstahlin.blogg.se
Postat av: Lina Ericson Stahlin

Jag har inte fått något mejl ännu! Testa att skicka igen ;)

2012-11-17 @ 18:42:39
URL: http://ericsonstahlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0