Rasmus 20/11

Min kompis Maja var hemma hos mig idag så har inte hunnit uppdatera. Vi red iallafall Rasmus. Ändrade lite i schemat så har dressyr och bommar idag och tömkörning imorgon och sen bara dressyr på söndag. Rasmus var jättepigg idag och taktade mycket. Vi red på kvällen vid 4-5 men det gick bra att rida ändå. Maja började och han skrittade och travade på som bara den. Han bockade ca 7 gånger också men vi bara skrattade. Sen så la jag ut en bom som vi travade över och det gick också rätt bra. Men aa, små bockade efter ibland. Sen fick jag hoppa ett litet hinder på 20 cm på honom. Försöker få upp bilder på när Maja rider men det går inte så bra för jag får inte upp någon USB anslutning,,, Men om jag får in dem sen så lägger jag in dem i ett eget inlägg!
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Så söt!

2012-11-20 @ 22:33:44
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0