Schemat inför helgen!

Kommer lägga upp ett litet schema inför helgen. 
 
Lördag: Ut och mocka sen, på dagen(!), ut och tömköra honom och det blir över upphöjda bommar så han får igång benaktiviteten och kan hålla koll på fötterna. Det blir att både longera och tömköra faktiskt! Sen blir det till kvällan ut och pyssla om honom och verkligen gosa.
Söndag: Eftersom jag kör rätt hårt dagen innan ska jag först mocka sen ska jag ut och gå med honom. Sen pyssla med honom så får han en ledig kväll. 
 
Schemat över näst vecka kommer ut på söndag. Någon gång på kvällen tror jag!
 
// Sofie

Kommentarer
Postat av: Alice

Jättefina blider! Var gärna med på min Veckans blogg
Då blir jag jätteglad:)
Kram

2012-11-17 @ 19:51:09
URL: http://www.ryttaralice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0