Rasmus idag!

Rasmus var inte jätte samarbetsvillig idag men det kom vissa stunder där han gick riktigt bra! Fick några bilder frn en film jag gjorde. 
 
Började med att leda honom runt i skritt så han kommer igång. Han är inte jätte lätt att longera i skritt nämligen! Sen så spände jag in honom och började sätta igång honom i trav. Gick rätt bra men han gick och gapade väldigt mycket. Sen bytte jag varv och fortsatte i trav och galopp och så skritt imellan. Han gick och sökte sig utan gummiband ner i en rätt form i slutet. En sån form jag vill att han ska ha. En lång, låg form så han trampar in under sig och höjer ryggen. Trampet börjar bli bättre. Nu är det bara ryggen som ska vara med också!
 
Imorgon ska han få vila. Sen kör vi fullt ut nästa vecka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0