Sessan och Spirran idag!

Gick inte så jätte bra med Spirran idag. Han började jag med. Glömde av det att han är rädd för linorna. Så ska prova att longera honom!
 
Han gick ändå rätt bra och efter några framdelsvändningar så gick han i en relativt stadig form. Han var ju rädd för linorna så jag höll bara på i 10 minuter. Så han skulle kunna arbeta igenom sig lite. Fick några bilder när vi höll på!
 
Sessan gick 1000x bättre. Mamma har tömkört henne mycket innan och sagt att Sessan är fantastiskt. Detta var det första passet för Sessan sen ca ½ år tillbaka. Alltså ettpass där hon verkligen blir genomkörd. Hon var lite stel i början men såfortjag kom igång ville hon bara trava. Öronen framåt hela tiden och super pigg! Men hon lugnade sig när hon väl började arbeta. Mycket volter, skänkelvikningar och framdelsvändningar. Hon gick super i båda varven i både skritt och trav. Jag är jätte nöjd med henne. Jag la fram 3 bommar också som hon fick trava över. Hon gick jätte bra! Är så sjukt nöjd! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0